loading...
تفریحی سرگرمی سلمان فان
آخرین ارسال های انجمن
salman بازدید : 106 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟

دلتنگی معنی ندارد …

درد دارد !



…:::  :::…



من خوبـــــــم..!

عاشق نیستم..

فقط گاهـــی به یادش که می افتم،

دلم تنگــــ میشود…

این که عــــشق نیست…

هســــــــت…؟

 

…:::  :::…



نــبـودنـــت را دارم بــا سـاعـت شـنــی انــدازه مـیـگـیـرم ..

تـا بـــــه الـآن یــک صـحــــــــرا گــذشـتـــه است !!



…:::  :::…



برای دلتنگی هایم پیراهنی خواهم دوخت …از جنس آمدنت



…:::  :::…



دلتنگ که می شوم تنها پناهم عکس های توست ….

چقدر خوب نگاهم می کنی…



…:::  :::…



ﺩﻟــــــﺘﻨﮕﯽ . . .

ﺣـــــﺲ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﮔـﺎﻫﯽ ﺗــــ ♥ـــــﻮ

ﺭﺍ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ . . .

ﮔـﺎﻫﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸــــﻪ . . .

ﮔـﺎﻫﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻟــﺎﻥ . .



…:::  :::…



دلتنگ روزهایی هستم که معنای خداحافظ ، تا فردا بود …

.

.

.

کاش میتوانستم نبودت را با دیگری جایگزین کنم

تا اینطوری غم روزهای گذشته رو نخورم…



…:::  :::…



دلتنگم…

همین!

و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد…



…:::  :::…



در خلاء نبودنت

واژه ها معلق مانده اند،

واژه هایی که ترانه زندگی ام را می ساختند…

جاذبه ی نگاهی نیست!



…:::  :::…



وقتی دلتنگم چقدر حسود میشوم…

حتی نمیخواهم لحظه ای با خودت باشی!!!



…:::  :::…



دلتنگی یعنی خلوت تنهاییت

از آسمون پاییزی ابری تر باشه !



…:::  :::…



دلتنگی نه با قلم نوشته می شود نه با دکمه های سرد کیبورد

دلتنگی را با اشک می نویسند !



…:::  :::…



از قوی بودن خسته ام

دلم یک شانه می خواهد

تکیه دهم به آن و بی خیال همه دنیا

دلتنگی هایم را ببارم



…:::  :::…



چقدر نوازش دست های مهربانت خوب است

و من چه زود دلم برای همه چیزهای خوب تنگ می شود



…:::  :::…



باید خیابان طولانی باشد

تا بشود تمام دلتنگی هایت را قدم بزنی !



…:::  :::…



گاهی که دلتنگت می شوم

فراموش می کنم که تو فقط یک خاطره ای !



…:::  :::…



خدایا من صبورم اما

دلتنگی من چه می داند صبوری چیست ؟!



…:::  :::…



اینجا همه دلتنگند

دنبال گمشده ای هستند

من هم دنبال گمشده ای می گردم

گمشده ای به نام من …



…:::  :::…



دلتنگی سهم ماست

از خاطراتی که یک روز خاطره نبودند

زندگی بودند !



…:::  :::…



این روزها وقتی دلتنگ می شوی

کسی برایت جا باز نمی کند

باید در لاک خودت بروی !

 

منبع : اس ام اس استار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلمان فان از فروردین 1392 کار خود را رسمی آغاز کرد و فعلاً هم توانسته به جای پیشرفت خوبی برسد.امیدوارم منو همراهی کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبرنامه

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 366
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,864
  • بازدید ماه : 1,864
  • بازدید سال : 47,923
  • بازدید کلی : 312,892