loading...
تفریحی سرگرمی سلمان فان
آخرین ارسال های انجمن
salman بازدید : 2203 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

وقتی خودشو لوس میكرد خیلی خوشگل میشد مخصوصا وقتی موهاش تو صورتش پخش میشد و با چشای آبیش بهم خیره میشد ..بی اختیار دستام رفت سمت موهاشو موهاشو نوازش میكردم كه یهو دستمو كشید كنارش افتادم
سایان : كمت درد میگیره بوای تا اخر اونحوری بشینی خب ؟

من : باور كنم تو فقط نگران كمر من بودی ؟

سایان : میخوای باور نكن

نگاهم افتاد به یه كاغذی كه بالای تختش زده بود گفتم : سایان اون چیه ؟؟؟

سایان : خب روز جشنازدواجمونه دیگه ..

هر روز كه میگذره یه خونه رو رنگی میكنم ..میبینی فقط 2 روز مونده ؟

من : اوهوم .. خوابم میاد ..دیگه هیسسس..بخوابم

سایان : تو خوابت میاد ؟ یعنی فقط دردت این بود كه بیای پیش من ؟

من :هیسسسس

 



جاوا :

دانلود از سرور اول
دانلود از سرور دوم
دانلود از سرور سوم

آندروید :

دانلود از سرور اول
دانلود از سرور دوم
دانلود از سرور سوم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلمان فان از فروردین 1392 کار خود را رسمی آغاز کرد و فعلاً هم توانسته به جای پیشرفت خوبی برسد.امیدوارم منو همراهی کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبرنامه

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,121
  • بازدید ماه : 1,121
  • بازدید سال : 47,180
  • بازدید کلی : 312,149