loading...
تفریحی سرگرمی سلمان فان
آخرین ارسال های انجمن
salman بازدید : 108 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

این روزها برای تنها شدن کافیست صادق باشی



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



تنهایی یعنی منتظر هیچکس نباشی…

تنهایی همان دلتنگی نیست…

در دلتنگیها کسی حضور دارد

 

…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد!

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی!



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



من برای تنها نبودن، آدم های زیادی دور و برم دارم

آن چیزی که ندارم کسی برای “با هم بودن” است



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



چه تفاوت عمیقیست بین تنهایی

قبل از نبودنت و تنهایی پس از نبودنت



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



تنهایی یعنی یه بغض کهنه

یه چشم خیس

یه موزیک لایت

یه فنجون قهوه ی تلخ و یه پاکت سیگار



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



انقدر از تنهایی نترس

تو تنهایی وارد این دنیا شدی



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



راز این هستی چیست؟

ما چرا آمده ایم؟

کار ما نیست گذر از هستی، گذر از آدم ها

کار ما شاید پر کردن تنهایی یک دل تنها باشد



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



زیاد طول نمیکشد

تا بفهمى ورود هر رابطه اى نمیتواند تنهاییت را پر کند



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است

داشتن بعضی ها تنهاترت می کند



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



آدم‌های تنها آزروهای کوچکی دارند

شبیه اینکه کسی در خانه را به رویشان باز کند



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



تنهایی را دوست دارم

بی دعوت می آید، بی منت می ماند

بی خبر نمی رود!



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



اگر آدمهای کره زمین تعدادشان فرد باشد

یک نفر تنها می ماند

تو رفتی و فرد تنها شده ام من



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



دگر تنها نیستم

مدتی ست با تو در خودم زندگی میکنم



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمی خواد

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

دلم مثل خودت تنهای تنهاست



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



تنهایی ام را دوست دارم

بوی پاک نجابت می دهد



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره

مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



قفل هزار رمز کابوس تنهایی من

کی با سلام تو باز می شود؟



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی تا آدم گاهی آنجا جان بدهد…

مثلا آغوش تو!



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



چه یه وجب… چه صد وجب…

تنهایی یه دنیاست!



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



تنهایی یعنی آدم واسه گوشیش که تو خونه جا مونده یه میس کال بندازه

که وقتی رسید خونه دق نکنه که هیچ تماس و مسیجی نداشته…



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



باور کن فرق بزرگیست میان کسی که

تنها مانده با کسی که تنهایی را انتخاب کرده…



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل ، بی‌بهانه ، یه دفعه‌ای ، نصف‌ شبی

عجیب آدم رو آروم میکنه…



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



تنها یک تنها میداند

تنهایی تنها درد یک تنها نیست



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



تنهایی تقدیر من نیست… ترجیحِ منه…



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم

تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم

شاید از این تنهایی خلاص شدم…



…::: پیامک زیبا و جدید در مورد تنهایی :::…



یادش ستاره دنباله داری است که

آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند

 

منبع : اوردوز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلمان فان از فروردین 1392 کار خود را رسمی آغاز کرد و فعلاً هم توانسته به جای پیشرفت خوبی برسد.امیدوارم منو همراهی کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبرنامه

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 649
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,147
  • بازدید ماه : 2,147
  • بازدید سال : 48,206
  • بازدید کلی : 313,175