loading...
تفریحی سرگرمی سلمان فان
آخرین ارسال های انجمن
salman بازدید : 99 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

من بی تو نابودم! ببین زندم ولی دنیای من مرده
تو دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده،،،


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba


بغض با دلیل، چاره داره
بغض بی دلیله که بیچاره ای...!

 


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba


بسلامتی پسری که کل زندگیشو به مخاطب خاصش عشق ورزیدو گفت دوستت دارم باور نکرد
 ولی یک دفعه تو عصبانیت گفت دوستت ندارم باورکردو رفت واسه همیشه

 

اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba


از اون روزی که رفتی.. شکسته دل تنگم
از این عشق و تمنا.. به خدا دیگه خستم


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba


هر وقت تونستی برف رو سیاه کنی... پر کلاغ رو سفید کنی...
 آتش رو بوس کنی... توی آب یه نفس عمیق بکشی... اون موقعس که من میتونم فراموشت کنم


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba


خورشید را میگذارم توی جیبم
تا فردا بزنم به موهایت
فردا به تو میگویم چقدر دوستت دارم!
فردا تو میفهمی، فردا تو هم مرا دوست خواهی داشت.
آخ... فردا!
راستی چرا فردا نمی شود؟
این شب چقدر طول کشیده...
یکی نیست بگوید خورشید کدام گوری رفته؟


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba


این دنیا عجیبه! تا مریض نشی گل واست نمیارن، تا گریه نکنی نوازشت نمی کنن
 تا فریاد نکشی به طرفت برنمی گردن و تا نمیری نمی بخشنت.


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba


دیالوگی ماندگار از زنده یاد عسل بدیعی.......
توی جدایی ها همیشه اونی که کمتر عاشقه بهتر حرف میزنه


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba


فقط رفت...
بدون کلامی که بوی اشک دهد...
فقط رفت...
بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد...
فقط رفت...
فقط رفت و من شنیدم که توی دلش گفت
راحت شدم...


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba


او با من تمام کرد... و من با خودم!


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba


عزیزکم... حالا که داری میروی تا روزهایت را بدون من سرکنی...
بر سر دو راهی ک رسیدی بپیچ به چپ...
ب جهنم ختم میشود!!!


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba


من و تنها گذاشت و رفت از اینجا
حالا دلم شده تنهای تنها
صداش کردم من و تنها نذاره
نمیتونه دلم طاقت بیاره
نگاهم کرد، مرگمو احساس کردم
فقط یه جمله گفت :دوسم نداره


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba


... کاش امشب که دلتنگ و تنها با تمام عقربه های ساعت به یادت بودم به یادم بودی...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلمان فان از فروردین 1392 کار خود را رسمی آغاز کرد و فعلاً هم توانسته به جای پیشرفت خوبی برسد.امیدوارم منو همراهی کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبرنامه

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,579
  • بازدید ماه : 1,579
  • بازدید سال : 47,638
  • بازدید کلی : 312,607